Ik ben op zoek naar

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) MB-910

  • trainings duur 1 dag
  • trainings prijs
    Per deelnemer: 695,00 excl. BTW
    Examen Upgrade: € 155,00 excl. BTW
  • max aantal deelnemers Max 16 deelnemers
  • ✓ Startgarantie
  • ✓ Online training
  • ✓ Examen upgrade
  • ✓ Microsoft Certified training

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) MB-910

  • Per deelnemer: € 695,00 excl. BTW
  • Examen Upgrade: € 155,00 excl. BTW
  • trainings duur 1 dag
  • max aantal deelnemers Max 16 deelnemers
  • Direct inschrijven
  • Microsoft Partner – Silver Data Analytics

    SignOn bezit de status Microsoft Partner – Silver Data Analytics en toont daarmee aan dat de kennis, vaardigheden en prestaties van een bijzonder hoog niveau zijn. We laten hiermee zien volledig op de hoogte te zijn van de nieuwste technieken over Microsoft Power BI en Big Data.
  • Microsoft Certified Trainers

    Onze Microsoft Certified Trainers (MCT) zijn experts in hun vakgebied en gecertificeerd volgens de voorwaarden van Microsoft. Naast het geven van trainingen werken ze ook in projecten en kennen als geen ander de dagelijkse praktijk. Daardoor weten zij waar cursisten dagelijks mee te maken krijgen en tegen aan kunnen lopen. Zij gebruiken hun praktijkervaring ter verrijking van de theorie in de klas.
  • Cedeo erkenning: wat betekent dit voor u?

    Cedeo is een begrip als het gaat om opleidingen. Er zijn circa 300 Cedeo-erkende instituten in Nederland. Met een keuze voor een Cedeo-erkende leverancier weet u daarom zeker dat u een keuze maakt voor één van de betere opleidingsinstituten.
  • SignOn en het UWV

    SignOn ICT Trainingen+ is erkend scholingspartner van het UWV. SignOn ICT Trainingen+ is één van de weinige ICT opleidingen organisaties die door het UWV erkend is om opleidingen te verzorgen om mensen weer te helpen bij het terugkeren in het arbeidsproces.

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) – MB-910 training

Deze training biedt een brede introductie tot de mogelijkheden voor customer engagement van Dynamics 365. Je raakt vertrouwd met het concept van klantbetrokkenheid. En met alle apps voor klantbetrokkenheid, zoals: Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Klantenservice, Dynamics 365 Field Service en de mogelijkheden voor klantrelatiebeheer (CRM) van Dynamics 365 Project Operations. Deze MB-910 omvat zowel hoorcolleges als hands-on labs.

Voor wie?

Deze basistraining is geschikt voor iedereen die vertrouwd wil raken met de customer engagement (klantbetrokkenheid) mogelijkheden. ld aan de mogelijkheden voor klantbetrokkenheid van Dynamics 365, studenten, Ook voor pas afgestudeerden en mensen die van loopbaan veranderen en/of Dynamics 365 willen gebruiken om naar het volgende niveau te gaan.

Wat levert deze training jou op?

Na deze basistraining kan je de mogelijkheden en functionaliteiten beschrijven van: Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service en Dynamics 365 Project Operations (CRM).

Deze training is tevens de perfecte voorbereiding op het MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) examen.

Voorkennis

Deelnemers moeten een fundamenteel begrip hebben van de principes van klantbetrokkenheid (customer engagement) en de bedrijfsvoering. Een goed begrip van cloud computing is handig, maar niet noodzakelijk.

Twijfel je of jouw kennis/ervaring voldoende is om deel te nemen aan de training? Neem dan contact met ons op voor advies of bel 020 – 820 83 62.

Taal

Deze training wordt in het Engels gegeven. Het bijbehorende MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) examen wordt eveneens in het Engels afgenomen.

Lesmateriaal

Bij de training ontvang je Microsoft Official Courseware. De lestijden zijn van 9.00 tot 16.30.

Examen upgrade

Wil je het officiële MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) examen behalen? Wanneer je je inschrijft voor deze training kun je een Examen Upgrade boeken. Je ontvangt dan een Examenvoucher (benodigd om deel te nemen aan het officiële online Microsoft examen).

Vervolgtraining

Wil je je kennis m.b.t. Microsoft Dynamics verder uitbreiden? Bekijk onze andere Microsoft Dynamics trainingen.

Lesprogramma – Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) – MB-910

Module 1: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Marketing

This module covers the basic concepts of customer engagement and what the customer engagement apps have in common before diving into Dynamics 365 Marketing. We begin with the standard marketing business processes and how Marketing addresses those. Then we examine the product capabilities. Finally, we cover additional marketing apps such as LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice and Dynamics 365 Customer Insights.

Module 2: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Sales

This module provides an introduction to Dynamics 365 Sales. We begin with the standard sales business processes and how Sales addresses those. Then we examine the product capabilities. Finally, we cover additional sales apps such as Sales Insights and Sales Navigator.

Module 3: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Customer Service

This module provides an introduction to Dynamics 365 Customer Service. We begin with the standard customer service business processes and how Customer Service addresses those. Then we examine the product capabilities. Finally, we cover additional customer service apps such as Omnichannel for Customer Service, Dynamics 365 Customer Service Insights, Customer Service Scheduling and Connected Customer Service.

Module 4: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Field Service

This module provides an introduction to Dynamics 365 Field Service. We begin with the standard field service business processes and how Field Service addresses those. Then we examine the product capabilities, including work order generation, scheduling, inventory management and asset management.

Module 5: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Project Operations (CRM)

This module provides an introduction to the customer engagement aspects of Dynamics 365 Project Operations. We begin with the standard project-based business processes and how Project Operations addresses those. Then we examine the product capabilities, including sales, project management, and resource utilization.

 

Startdata Locatie
Startdatum: 04 dec. 2023
Toon rooster
Online hybride training (combi op locatie en online) Taal: EN Inschrijven
Lesdagen en tijden:
  • ma 04 dec. 2023 09:00 - 16:30
Locatie: Via Zoom met live trainer
Online hybride training (combi op locatie en online)
Startdatum: 22 mrt. 2024
Toon rooster
Nieuwegein Taal: EN Inschrijven
Lesdagen en tijden:
  • vr 22 mrt. 2024 09:00 - 16:30
Locatie:
3438 MR Nieuwegein
Startdatum: 22 mrt. 2024
Toon rooster
Online hybride training (combi op locatie en online) Taal: EN Inschrijven
Lesdagen en tijden:
  • vr 22 mrt. 2024 09:00 - 16:30
Locatie: Virtual Training Centre
Online hybride training (combi op locatie en online)
Startdatum: 19 jul. 2024
Toon rooster
Online hybride training (combi op locatie en online) Taal: EN Inschrijven
Lesdagen en tijden:
  • vr 19 jul. 2024 09:00 - 16:30
Locatie: Virtual Classroom
Online hybride training (combi op locatie en online)
Startdatum: 25 okt. 2024
Toon rooster
Nieuwegein Taal: EN Inschrijven
Lesdagen en tijden:
  • vr 25 okt. 2024 09:00 - 16:30
Locatie:
3438 MR Nieuwegein
Startdatum: 25 okt. 2024
Toon rooster
Online hybride training (combi op locatie en online) Taal: EN Inschrijven
Lesdagen en tijden:
  • vr 25 okt. 2024 09:00 - 16:30
Locatie: Virtual Training Centre
Online hybride training (combi op locatie en online)

Kosten

Kosten per deelnemer: € 695,00 excl. BTW
Max. deelnemers: 16

Geen bijkomende kosten

De genoemde cursustarieven zijn per persoon, exclusief 21% BTW ( BTW nummer wordt vermeld op de factuur), inclusief alle actuele lesmaterialen, een naslagwerk (Pdf) en een certificaat van deelname. Er zijn dus geen bijkomende kosten achteraf.

In-company groepstarief

Als je je aanmeldt met een groep van vijf of meer personen voor een cursus op jouw bedrijfslocatie (in-company), dan kunnen wij een aantrekkelijk groepstarief aanbieden. Voor informatie over onze groepstarieven kun je telefonisch via 020 – 820 83 62 contact opnemen of hier een offerte aanvragen.

Goed om te weten

Werkgevers
Als werkgever kun je de volledige opleidingskosten voor werknemers aftrekken als bedrijfskosten. Dit geldt voor de opleiding zelf, maar ook voor andere kosten als boeken, inschrijfgeld, administratiekosten, het certificaat of extra begeleiding. Bij SignOn zijn al deze kosten al bij de prijs inbegrepen.

Heb je vragen of wil je meer informatie?

Of wil je weten of deze training bij je past. Neem dan vrijblijvend contact op via [email protected] of bel ons op 020 – 820 83 62.

Lesmethodes

Kies de lesmethode die het best bij je past. Deze training kun je op de volgende manieren volgen:

  • Online hybride training (combi op locatie & online)

    Deze training vindt plaats via Zoom met een live trainer. Het is een combinatie van een klassikale training op locatie en een online training.
  • Klassikaal online

    Deze online training volg je vanaf kantoor of vanuit huis. Je hebt direct contact met de trainer en andere deelnemers. De trainer begeleidt je bij eventuele vragen en kan indien nodig op jouw scherm meekijken. Deze online training vindt plaats via Microsoft Teams, dit kun je gratis gebruiken. Je ontvangt voorafgaand aan de training uitleg hoe dit te gebruiken.

    Handig! Wil je na je inschrijving toch wisselen van lesmethode? Maak dan gebruik van onze SwitchGarantie. Je kunt dan gratis, tot 3 werkdagen voor aanvang van de cursus, wisselen van lesmethode.
  • In-company / Maatwerk

    In een op maat gemaakte training wordt alleen datgene behandeld dat relevant is voor jouw werksituatie en/of bedrijf. Dit maakt deze training zeer effectief. Beschikbaar in het Nederlands, Engels en Duits. Afhankelijk van het aantal deelnemers kan de korting wel oplopen tot 50% t.o.v. de Klassikale Training. Meer info of scherpe offerte aanvragen.

Incompany-training

SignOn is gespecialiseerd in trainingen op maat. Uiteraard kunnen wij de inhoud van de training aan uw wensen aanpassen. U krijgt dan een praktijkgerichte maatwerktraining waar u direct van profiteert. Kijk hier voor meer informatie over onze incompany-trainingen. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.

Offerte aanvragen - Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) MB-910



    • Download brochure

    • Hidden

    Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.

    Meer informatie nodig?

    We helpen u graag verder